| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 11 月 1 日 星期一  |
| 就快要調位=P |
分類: 學習=] |
就快要調位lo~~~
李sir話我地係後日就調位lu,
我唔知會同邊個坐呢?
(P.S.有可能要同男仔坐吖!!!xdxd)
今日冇乜特別嘢發生...
所以今日就打到e度la~~~=P
|
|
|
kytA_A 於 2010-11-02 10:16 PM 發表:
cm...慘喇~_~
|
網主回覆
DARLING 你係咩位 : RF/RB/LF/LB ??
好驚吖XDXD !!! Posted at 2010-11-02 10:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX~ =]] Posted at 2010-11-02 10:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX~ =P Posted at 2010-11-01 09:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX~ =] Posted at 2010-11-01 10:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yL_024 於 2010-11-01 09:19 PM 發表:
係一定會同男坐囉":(
|
網主回覆
真的嗎??? Posted at 2010-11-01 09:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
我唔想同某D人坐lor~~~ =[ Posted at 2010-11-01 09:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|