今日打8號風球...真係慘~返得3個半鐘就走人...
但公司繼續開...放我呢d路途比較遠既人番屋企先~
第一次返工打風...估吾到禁得人驚!!~~
等巴士條隊長到丫...坐73x坐左個鐘幾先到荃灣!
再等半個先有243m...上到巴士比人夾死...
歷時2個鐘電3個字先番到屋企....好辛苦死~