今星期放連續三日假~
今日去左一日澳門~咁大個仔都係第一次出境…
有啲雞手鴨腳…似個大鄉里咁…
第一次入賭場…真係大開眼界…好鬼豪華~
最後輸左百幾蚊先出黎…哈哈~
跟住又去左觀光塔…真係好高呀!! 五十幾樓加落地玻璃,望到腳仔都軟埋…
之後又去大三巴…但感覺無咩特別~
又再去威尼斯人…入面啲佈景靚到不得了!!
總括來講都算很好~唯獨是食晚飯比人呃錢!!
雖然使成千蚊~但都好開心~