| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 7 月 10 日 星期六  |
| 2010-07-10 |
分類: 未分類 |
我買左..
我買左..
我終於都買左啦!


仲有埋娜姐既親筆簽名
我係咪仲差個攬枕
真係宅到冇朋友..
嘻嘻
|
|
|
cfckin 於 2010-07-13 07:27 PM 發表:
你都係佢既fans?
|
網主回覆
仲係忠實個種  Posted at 2010-07-13 08:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
PANDA 於 2010-07-11 11:42 PM 發表:
你會唔會睇本寫真睇到疲勞過度,, 之後暈埋ga?!
|
網主回覆
/.\ 我要攬住訓添囉.. Posted at 2010-07-13 08:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
蛋 於 2010-07-11 12:26 PM 發表:
http://video.mingpao.com/cfm/lady4.cfm?File=20100710/lada01/ENT20100710_01_512x288.txt
http://hk.music.yahoo.com/magazine-news-article.html?uid=891169
|
|
|
蛋 於 2010-07-10 10:03 PM 發表:
個場好細又小野買,你等咗幾耐?
|
網主回覆
你唔係冇去既咩? Posted at 2010-07-13 08:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
妖..得閒借黎睇下..一路睇一路鬧q佢tim ar..你快d買埋個攬枕la..得閒借黎出下氣..哈哈
|
網主回覆
最衰澳門冇得訂..應該話唔知邊度有得買..  Posted at 2010-07-13 08:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|