::My huckleberry friend
@20
KEN73
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
KEN73
暱稱: ken
性別: 男
國家: 澳門
MORE...
«
‹
November 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
文章分類
•
全部
(91)
每月文章
•
2011 年 02 月 (1)
•
2011 年 01 月 (4)
•
2010 年 12 月 (4)
•
2010 年 11 月 (7)
•
2010 年 10 月 (10)
•
2010 年 09 月 (13)
•
2011 年 02 月 (1)
•
2011 年 01 月 (4)
•
2010 年 12 月 (4)
•
2010 年 11 月 (7)
•
2010 年 10 月 (10)
•
2010 年 09 月 (13)
•
2010 年 08 月 (15)
•
2010 年 07 月 (12)
•
2010 年 06 月 (16)
•
2010 年 05 月 (7)
•
2009 年 01 月 (1)
•
2008 年 12 月 (1)
MORE...
2010 年 8 月 7 日 星期六
2010-08-07
分類:
未分類
過多幾日就同佢講辭職
就黎冇得食咁豐富既宵夜
真係唔捨得
這只是其中一部分
發表時間:2010-08-07 12:21 PM [
編輯日誌
]
訪客留言
(
返回 KEN73 的日誌
)
little520
於 2010-08-09 02:51 PM 發表:
戈煲面睇落去好難食. haha
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
Ivy_413
於 2010-08-09 12:49 PM 發表:
係邊到食嫁..好正咁..哈
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
Mo_oM
於 2010-08-08 11:41 AM 發表:
唉'我都想辭職~~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
Nateibu
於 2010-08-07 07:42 PM 發表:
點解Cheese cake 會係蒸籠入面出現?
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
SANG_MS
於 2010-08-07 05:55 PM 發表:
做咩有d 咁ge野食.一
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
Jessica92820
於 2010-08-07 12:34 PM 發表:
做咩要辭職呢..!?
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 KEN73 的日誌
]