呢排冇搵佢地.感覺好舒服.但係又有1個問題
就係點解阿宜會咁逃避我呢
我覺得好唔舒適
1係你就同我講 唔好做朋友 如果唔係我覺得好似比阿宜玩咁
仲有 唔同我地出街又同D朋友出MK 仲要同我講話身體唔舒服 又話屋企做節
我覺得好唔可靠囉. 你唔鍾意見到我咪出聲囉 唔駛咁既
大家做朋友姐 唔想做咪出聲囉