琴晚我放左工同班同事去食飯 之後我諗住打比Huko.點知佢冇聽
之後阿宜打比我 仲同我講HUKo同條仔散左.仲好唔開心.
之後我就叫佢地去公園等我.之後聽阿宜講話huko想去唱k
咁我咪陪佢地去.之後玩得勁開心囉.搞到自己都傻傻地
之後玩到7點幾坐地鐵返屋企