好耐冇黎留言嚕.最近好努力咁搵錢.愛情既野.唔好煩我.我唔想理唔想煩.
最近公司都幾煩下.唉.求其啦.過得1日就得1日.我生日過日好開心.阿進 家程/佢條女都同我過左咁多年最開心既生日.
我好多謝你地.最近阿進同我講左好多野,當然唔只係我自己既野.佢同k字頭既野都有講
佢同我講.如果d人唔鍾意我既話.唔應該強求.我知道我要做d咩.
依家 我有依班朋友就夠啦.唔需要d咩愛情.我老母老豆去左大陸10日.終於返黎喇.
好開心.因為我終於唔駛再煩.可以專心搵錢.我可以大聲講一句.阿宜 我唔會再煩你.
因為我唔會再鍾意你.
|