今日做死人咩~ 竟然有80客.唉 今日煮成幾百碗面.30幾份多士.幾百杯野飲.= =
今日係我做左3個月黎最辛苦既1日.不過諗住聽日放假.但係我同事阿思話想我讓聽日比佢.
唉. 我諗一下.助人為快樂之本.冇所謂啦.咪比佢囉.搞到我要下個禮拜2先放假.
咁都好幾.d日子唔駛咁辛苦既.聽日領班放假.個死仆街又要返早= =
又要對住佢嚕-.- 算 我忍你!!! 不過忍無可忍.就無需再忍. 所謂人不犯我.我不犯人.人一犯我.我就會十倍還返比佢.
好啦 今日講住咁多先.聽日再寫啦^^~