今日終於DAYOFF喇.終於有得休息.呢排公司有D野好煩.
不過學我朋友話.返工等放工好D.有D野太認真係好辛苦
今日同阿進去大家樂.之後去中銀搞D野.我就同佢去打左一陣機.
打到4點佢就接K字頭放學.我就再打左陣機就返屋企.
我諗今晚我唔會出街.點解!? 冇心機出囉.再問點解!?
因為冇錢冇女.哈哈.唔通出去又係見佢地兩個咁親熱咩.
聽日又要返工嚕.好.加油努力.賺多D錢
哈哈(苦笑)