今日差d遲到 7點45分先醒左 不過由我呢到去學校兩分鐘都唔使~~
之後設到學校冇野做 只係係到溫EB 成日既學校生活就係咁
去到EB堂個時 個MISS TAM D英文真係強 D英文非常流利~
放學之後我地就走左去拍MTV 點知搵個岩心水既地方都用左15分鐘 之後又只係拍得個兩幕
最衰都係有人唔記得帶某D野搞到拍唔成!!!! 但係今日已經有一take係超搞笑 希望我地既mtv可以拎獎啦~
番家之後自己走左去買左一樣可以唔使去運動場都可以訓練到既野 差唔多要成100蚊
不過真係物有所值~~!!
(唔知點解我好似冇物心機打blog)
|