一個平凡之中的平凡日誌
nOThInG IS pOssIBle
最新文章
2008-05-14
2008-05-13
2008-05-12
2008-05-11
2008-05-10
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (81)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 178
今日人氣: 3
累積人氣: 2468
2007 年 11 月 17 日  星期六   晴天


成班廢物走去射箭比賽 感動 分類: 未分類

今日起左身就準備去受死  下就1點幾去左學校集合同埋拎弓

之後成班人浩浩蕩蕩去左天水圍  (有之勢冇實際)

去到比賽場地見到好多專業人士  之後等左兩個鐘先可以比賽 

未到我地比賽個時見到個個都係勁到爆  知道我地學校輸梗 

結果我地學唔算包尾   但係結果都係唔好講啦 

(自己既感想:死人學校又唔幫我地BOOK車喎   要我地自己去 

咁鬼遠   唉!!!!學校真係冇人性)

跟住同潘生番離屯門既山景村諗住放番D弓  點知學校冇人  

所以兩個人走左去食冷面   (係潘生請既)

之後大家各自回家  就係咁呢一日又係咁過左啦!!!   






訪客留言 (返回 KENHUI940104 的日誌)


梁同學 於 2007-11-19 08:33 PM 發表:
哈哈...潘生?!?!是堯嗎?!?!
看不出他會請人吃東西...妒忌中
{哈...我當然不會}
星期6我都有回學校xd
------------------------------
嘻~我又賣廣告
www.xanga.com/winnie19940914
想去的就去...但是是需要有xanga ac的..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



隆隆b 於 2007-11-18 10:58 AM 發表:
我諗你都唔會介意的!
我個blog呀!!
http://blog.qooza.hk/y3165211
得閒就上去啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



隆隆b 於 2007-11-18 10:55 AM 發表:
你唔好講咩on之類d野啦!!
比miss捉嫁!!
我地班有個人比黎sir捉,
記小過呀!!
------------------
仲有呀!!
比賽輸左唔緊要!!
唔好輸埋個勢呀!!
中一時,我100m同200m!!
諗住我都ok!!
實擰到獎!點知你地咁勁!
我都唔輸個勢啦!!
所以你都要+油呀!
GS-form test!!
我要勁過你呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kissyim 於 2007-11-18 03:18 AM 發表:
NO.1~~~
介5介意我卖广告..... = =```
http://blog.qooza.hk/kissyim
各位。。。得闲去下
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





KENHUI940104
暱稱: KeN*人各有志*HuI
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
好友名單
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed