今日起左身就準備去受死 下就1點幾去左學校集合同埋拎弓
之後成班人浩浩蕩蕩去左天水圍 (有之勢冇實際)
去到比賽場地見到好多專業人士 之後等左兩個鐘先可以比賽
未到我地比賽個時見到個個都係勁到爆 知道我地學校輸梗
結果我地學唔算包尾 但係結果都係唔好講啦
(自己既感想:死人學校又唔幫我地BOOK車喎 要我地自己去
咁鬼遠 唉!!!!學校真係冇人性)
跟住同潘生番離屯門既山景村諗住放番D弓 點知學校冇人
所以兩個人走左去食冷面 (係潘生請既)
之後大家各自回家 就係咁呢一日又係咁過左啦!!!