一個平凡之中的平凡日誌
nOThInG IS pOssIBle
最新文章
2008-05-14
2008-05-13
2008-05-12
2008-05-11
2008-05-10
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
文章分類
全部 (81)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 178
今日人氣: 1
累積人氣: 2416
2008 年 2 月 27 日  星期三   晴天


2008-02-27 分類: 未分類

 今日番學又見到成班人係到玩扭計色    = ='''   

真係唔知有咩咁好玩囉 

之後孫龜俾人收左佢個個50幾蚊既扭計色   ^.^  抵佢  

話到尾都係因為一個人而有呢個扭計熱潮   )-(

LUNCH食冷面又食蛋撻  

放學睇社排    呢次就真係好好多    冇琴日個班弱智打得咁差  

番到屋企   好眼訓    今日又打住咁多先  ^.^/






訪客留言 (返回 KENHUI940104 的日誌)


隆隆b 於 2008-02-27 10:09 PM 發表:
CM!!!
今日望到你坐左係到,
唔知你望唔望到我?
黃社有2個都好勁。
扭計色識玩既真係好好玩嫁!
驚你唔記得我係邊個!
所以講低.....
在下--黃穎隆..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KENHUI940104 於 2008-02-27 09:51 PM 發表:
PRINCE;
我落場打既話 黃社實第一!
WINNIE;
我BLOG鋪塵 拎出離 比大家欣賞下
MANDY;
佢地好無聊 拎住個垃圾係對手到搞離搞去 >_
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mand02001 於 2008-02-27 09:38 PM 發表:
你終於打la.....
你講得好!......{今日番學又見到成班人係到玩扭計色 = ='''

真係唔知有咩咁好玩囉 !!!} 一d都吾好玩!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winnie -] 於 2008-02-27 09:24 PM 發表:
kaka`
你又打回你親愛的日誌
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PC5527 於 2008-02-27 07:36 PM 發表:
請問尋日......
有社排咩.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



prince 於 2008-02-27 07:28 PM 發表:
CM =.=
其實今日打社排的人都唔係好好姐
都係OK廢下 = ="
真咖!藍社有位同學
唔識開波...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





KENHUI940104
暱稱: KeN*人各有志*HuI
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
好友名單
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed