| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 15 日 星期六  |
| 2008-03-15 |
分類: 未分類 |
今日起身就開始打中文個份講稿
搞左好耐先至OK
跟住一直係到做功課
做呀做
又一路同人傾MSN
唉
都唔知後日個個中史個TEST會點死
算啦...見步行步
之後拎隻手指俾人
就去左屯門 買D野
跟住番到離又係到同人打機(細賢)
好啦食完晚飯
同呀哥去左踢波
好Q赲
踢完番離一諗起個中史
即刻彈起身
唉 都唔跳做人做離做咩
要咁辛苦.......
|
|
|
PC5527 於 2008-03-15 11:14 PM 發表:
資料就易記....(印象派) 但係問答題就唔知點死= =
|
|
|
mandylau 於 2008-03-15 10:15 PM 發表:
你吾驚la...溫一陣就背晒,好過我lee d溫十世先入腦既垃圾
|
|
|
y.y.y 於 2008-03-15 09:29 PM 發表:
你洗5洗感緊張牙 溫得感辛苦~ 可能放鬆下會仲好呢!! 我都係望過一次... 未溫...又無反兩堂 係都我死先la~
|
|
|