今日好早就醒左
不過冇起身 唔知係到諗咩
之後做D功課
仲差兩樣咋 不過D專題有好多
之後1 點去左做英文
估左會俾人P......
估唔到去左之後真係K左.....
無奈佢部電腦好鬼LAG--
唉 如果部野係我屋企既話一早就燒左佢啦
雖然有做到野
但係都仲有好多未做
一陣又要努力.....
(最後...唔知係咪真係會俾人講中 今年個考試可能好似超穎咁樣...不過算左力我諗唔會咁)