今日一番到去就係到對稿
GS又俾人話
我地係全級最差既一班= =
我都有少少覺得
我都有D退步緊啦
唉~~
好慘啦~~
--------------------
中史有外援
好野
都幾好啦
8.5分
不過有D人講錯左好多野
中文TEST一般啦----------__________------------