8點起身就喪做功課
之後去睇RE 睇D電影= =
SILLEN HILL 點睇都唔覺厭^^
跟住又玩左陣MSN
細賢佢都唔知發生左咩事^^
之後去左MK買D野
點知搞左好耐都搵唔到= =
算啦~番HM 7點
好赲~
又訓多陣
而家要去食反.............
-----------------------------------
今日開始要重設時間表^^