今日去左 MAY MAY CHAN 個BBQ 呀
朝早去到龍門 跟住就踩單車去蝴蝶灣 ~ 踩到我死死下
好采我D體能好呀 哈哈 THX...
跟住就燒啦 我都冇咩點食野呀
燒完出左沙灘玩
打排球 都唔好玩既
D人都唔打 悶到我死
跟住上左培仔屋企 9點走左LU
今日番到去就上白痴婆堂啦
都唔洗上甘既
係到玩
跟住上英文
又比佢屌
扣左10分呀
慘慘!
中文堂
作文 都幾好
唔駛甘悶
佛學lu
又唔合格呀
都冇溫書
我都諗住唔合格架啦
放學~
去左大興打波
做體能都做死
唉
番到屋企好累呀
今日10點幾出左街
買左好多野
全部都係我自己架
好 happy 呀
今日好悶呀
坐左部電腦前面成8粒鐘呀
好累 打到甘多
今日7點起身開機
跟住又訓過
訓到11點幾
跟住出左街行
用左3百蚊
冇錢lu
琴日派卷呀
派左3科主科
一科唔合格咋
好開心呀
今日剪左個7頭
廢事又比d 啊sir 吠
聽日又唔洗綀波呀
中悶死呀~ 唉
悶到想嘔
功課又唔想做住
不過就好累lo
so 11點就訓左
今日返學又做埋d 低b 野
好悶呀
坐車個陣聽mp3 都好過冇得聽
跟住好悶
悶左成2粒鐘
跟住就放學
又冇野做
返屋企啦
今日好累呀
搞到冇咩心機搵書
就唔識lu
佛學一定唔合格啦
唉~
中文又甘難
仆街得啦
今日又落狗屎
下雨天總覺得開心架
日日落雨啦
今日好彩都win 左
我第二場最尾我好火呀
跟住佢地比我開死左
哈哈~好開心呀
跟住黎落要加油呀
聽日係[佢]生日呀
不過都冇咩野做
今日win 左呀~都幾開心呀
跟住就落左去打波啦
點知有人淋水wo
跟住米嘈9佢地lo
跟住就冇事lu
聽日對屯 天呀
十油呀
今日好悶呀~中屎又唔識啦~死得啦
今日放學又落魚wo~諗住培肥軒同科哥買d野
but 我都有培佢地
淋到濕曬 =.=
今日就係24日啦....聽日就要比賽┴好緊張呀
我一定要win 百周呀 ~so 唔輸得