睇了一些文....喊了起來
堅強的我...眼淺了''
從前就對世界我有很多感受
我也想知自己為何會有感受
也許那是我告訴人的感受吧...
人們卻說:「哲學家沒前途的」...
其實想完那麼多....
原來自己最想要的..就是不用想那麼多^^''
自以為冷漠,目空一切
呼..騙了人也騙了自己''
自己說到尾..都不過想人呵護...想人讚我
因此在表現自己...自欺欺人
對嘉敏...我係個怕羞仔..因為我唔想佢見到我醜惡
對琴...我好壞..好不良..因為我唔想佢見到我軟弱..
對英....我盡力去做...唔想失去佢..唉吔吔''
一句都滿足...一個肯定
所以我喜歡拍拖..因為她們一定是讚你的
想搵個地方抒發下..
又走回來...
又有些原來我遺忘東西^^
很可愛...很可愛
看到這個的人..給我一些愛,稱讚...好嗎?
|