今日1點幾先起身,刷牙洗面洗白白,冇野食><出街打波去慈雲山,估唔到同個傻仔輝一架車= =跟住去到見到文強
一齊打lu,好無聊呀,冇人鬥波,等多陣有人鬥波lu,有贏有輸啦,到5點幾6點,我去m記食野,文強陪我
食完返去打過,幾好玩呀認真起黎kaka,打打打打打,打到9點幾散水,我都好累lu,返屋企抖下食下野算數
返到去睇左陣電視沖涼打日記........傾電話啦仲有
咁就一日lu.....ka>3<