今日一早起左身lu,返學開會呀要,搞店哂d野返到去得我同明雅姐咋,miss李同陳sir都係到,問我係唔係俾左miss李電話俾琪琪
我話係啵,咁囉,冇計,自己組員,廢事啦,等間佢冇分又話我係咪先,咪俾囉,跟住冇咩野就開工啦,珊姐到左lu,就一齊做野啦
做做下琪琪返左黎,佢都冇咩野做,我自己係到計數囉咪同珊姐明雅姐果d,做完miss李封利是,超開心,唔講人知
跟住放我地lu,落雨,唔係就同蕃薯果d打波嫁啦,跟住返到屋企冇野做咪玩下電腦同食野睇電視
跟住夜晚沖涼訓教lu
咁就一日啦>3<