今日一起身就感覺唔想起,搞店哂d野出去lu,返到去7點半,食左野就坐囉
跟住上堂果d啦,有d聽書,有d訓教咁囉,冇咩野既,放學果陣話練波,琴日話個個都帶3,e家就得4個帶左加埋我都係
練條撚毛毛咩......咪鬥波算,著新鞋果d勁好多,準好多呀哈哈.....好鬼正哦..........
打完返屋企食野沖涼訓教
咁就一日啦>3<