今日一朝早- -搞店d野出去lu,唔洗帶3返學,超正,勁輕呀個袋......^^
返到去上課室坐,勁玩勁訓囉都係,除左數學聽書,其他訓教- -
上音樂估唔到佢會嗌我起身啵,好怪怪,補課玩既係到,陳sir話尻miss黃收皮,笑撚死
完左就落左去同許sir打波,打完波傑仔請我同呀sir飲野,超正
飲完,同呀輝同肥文走lu,返屋企
返到屋企食飯沖涼>3<
咁就一日啦>v<