Cebu旅行日記(15號更新)
~~~~~~~~
2月4日
我出發往菲律賓 Cebu
我乘搭那航班CX921
很努力唷!

沿途的雲海
タ陽無限好
直飛到Cebu的麥丹島國際Airport(每天的航班少的很)
~~
2月5日
自由活動
酒店海灘
玩水上moto
GO!!!!!!!
(最尾那黑人跟班很煩人,成日話too fast,slowly,already high speed)
之後去SM(菲律賓最大規模集團),
搭成個鐘Taxi,由麥丹島去宿冒島
途中的彈弓橋
SM!
食Jollibee
~~
2月6日
開始市內觀光
乜乜廟
咩咩城堡
聖嬰大教堂

巫婆唸就語
300多年的聖嬰
係我房前放煙花
勁振!
勁草!
勁爽!
聽講用左100M啤索
這所hotel是中國人開的
所以有好多煙花
同埋好多靚女
~~
2月7日
去資生堂(賣化妝品的)島(Shiseido買左個島拍廣告)
到碼頭前的鬥雞場
駁船要人手頰= ="
八爪魚船開船了!
到岸了~~
水清得清澈見底
嘩~好靚ar~
再來多枝生力
响當地拍攝Ga廣告
爽~(像Model嗎?講笑啫~)
日本妹午睡中~
一大渣日本妹妹~He~He
Hea~Hea
走了~沙You lala~
再玩一次喔~!這部Moto較先進及快
~~
2月8日
這天要返港了
多暖的天氣
多暖的被豆
𠲖~梗係特首邀請我去香港
喂~係咪九龍殯儀館?= ="
唔好左住我睇電視~
房的免費電視有衝鋒21
哈利波特,有鬼影a
多奶a夢
唔識
早餐~星星船長加可可脆片
到SM Shopping3小時
ya~掉轉
威哥!
多像他
CX920
坐45,前D好,D空姐年輕點,不像後面D死老餅
機頭
Hiromi(広見)同裕美同名的日本空姐用同我地講,冇海南雞,得魚,
仲不停講I'm Sorry多可愛,我用日文讚左佢幾句,佢就親自送餐俾我,我去廁所見到佢問左佢少少野,佢住Akita(冇記錯係秋田),
Email:[email protected](唔比你地識佢),有點像Mei Mei同埋一個Up唔出名Ga藝人
新年附加
攞野
完.
|