今日,,晨甘早就比人嘈醒,,,問3問4***
之後就訓返拉,,12點幾返左身拉,,,之後2點幾就落左聯和食野**
之後返左黎祥華又尻遊,,之後去左粉中坐拉,,,
系T固到諗左巧多野,,,諗起梨T固晚巧認真T固T固樣,,,
諗起梨問既野,,,諗諗下,,就覺得巧攰**之後就陪P!NG去睇電話**
之後系名都見到葉文輝[[啤梨]]胡(((峰))[[姐系修哥]]同埋顧((己))君
巧近距離,,跟T主冇耐就系3樓睇到嘉欣T固D,,,之後T巨地就話去打波,,,
陪左T巨地拎排球之後,,,禾就走左了**返到黎,,又冇飯食了,,
唉,,,算了,,吾食拉,,冇乜胃口**之後刀系電腦咖拉,,,,,唉*
幸福背後
那么暖 你的溫度 安靜的依偎著那短暫幸福
愛就算滿足 卻是個未知數
如果有天長地久 有多遙遠 讓我看見
*越是幸福越害怕 怕它會結束 越擁抱卻越是孤獨
沒有人了解的寂寞 我自己照顧 不想讓你發現我 凌亂的腳步
我努力跟上你的速度 不再獨自感受 那幸福背后藏的辛苦*
那么寬 你的天空 不該讓我的灰色壞了全部
愛讓人喜悅 就算會有變數 只要能擁有一秒 有多辛苦 我愿付出
*越是幸福越害怕 怕它會結束 越擁抱卻越是孤獨
沒有人了解的寂寞 我自己照顧
不想讓你發現我 凌亂的腳步 我努力跟上你的速度
不再獨自感受 那幸福背后藏的辛苦*
RE* 完***
|