KIBE : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
`''|朋友仔係我永遠會愛惜的人°
 "`°°[到頭來....發覺大家最愛既不是大家 `\'*
   °[希望我聽錯]/\/從你口中說[我們不是朋友]
我 的 資 料

暱稱: 小琪
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
[|!;,我的心`|] 只能容...
*愛得太遲*
day off...*
. '' *[ `分手已是...
超倦囉吾該,,,,*
日 誌 分 類
全部 (364)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 364
留言總數: 113
今日人氣: 36
累積人氣: 13078
RSS Feed
2005 年 6 月 18 日  星期六   雨天
"*×好抆的一日﹏/\° 感動

係到等6點幾同呀KIN等返佢地出黎點知兩個都訓左囉......8點呀KIN話返屋企換3再出黎嫁

之後返屋企諗住訓打俾樺樺諗住叫佢唔好出黎點知佢上左車

跟住我地就去左M記媽咪落左黎我地食野....

跟住就去左搵KIKI佢唔舒服咪叫樺樺去買飯俾佢食囉我就1點上左呀E到打麻雀等媽咪上返黎

之後就打返俾佢佢係KIKI屋企...咪落去搵佢地囉...冇幾耐一個要返工一個要去搵呀媽扲錢

我咪上返媽咪到囉...4點佢返黎...佢去錯樓數...激死我!

點知去到見到細聰都係到我地諗住出MK同沙田之後都係冇去到

咪陪左佢地去打陣波囉...細聰就去左CUT頭髮我就返左媽咪到樺樺陪我返過去...真好>3<

之後諗住去SWIMMING∼kiki唔舒服so冇去到

我地4個就去左食野之後就去左大埔打機...死人細聰右發脾氣咪周圍搵佢囉

之後去到6v以為佢係到點知見到呀kin!我一去到佢即走

見到佢同墮lin同埋一個男仔出黎...唉∼都吾知佢想點...

之後我就發脾氣返左媽咪到...kiki叫我陪佢咪返去細聰屋企囉

上到去細聰右唔理kiki佢家姐都係到...樺樺就哄返我!

之反4我地kiki咪放低張野走囉...佢地就跑落黎搵返我地...唉∼樺樺係到喊

ok!我咪同kiki諗住去搵kin問清楚佢想點∼之後都係冇去

兩點幾返太和陪kiki換3...落到去見到有好多電單車...經過佢地開車勁嘈

一到紅燈開到快到唔信呀...去左kiki屋企食野跟住就返去細聰屋企係到睇電視

樺樺就訓左...4點幾頂唔到訓左...到第2日兩點幾起左身∼

ps:俾我用時間去忘記呀kin啦...我知我得既

要信我呢樺樺!!!

 

分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 KIBE 的日誌)


`+!言寺C 於 2005-06-26 02:29 PM 發表:
你都知耐喇呢??
 
唉~~日記係多人去留言又點呢??都冇個係"琪"
 
你個日記都日日有個傻佬上黎留言啦...XD""
 
係喇...遲D去踩單車巧5巧呀??
 
BUT如果你自己1個黎有冇問題呀??
 
應該係去9龍城踩...BUT日期未定...都時再CALL  你啦!!
 
個陣可能放緊暑假都5定!~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好牙我都好掛住你呀....
佢真係傻嫁......
你都好耐冇搵我啦仲好講,,,,哼
 
Posted at 2005-06-28 01:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



`"]]言寺c 於 2005-06-25 01:11 PM 發表:
呀琪...好掛住你呀.....嗚.....
 
救命哇!!真係頂你條仔5順囉...d野好骨痺呀...
 
5巧咁對我啦...你有仔咋..我冇哇!!
 
but算啦...你條仔對你咁好...我都應該鄧你開針既.../\/\"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都好掛住你呢>3<

好耐冇搵你啦....你日記仔都有好多人去留言啦...唔記得左我啦....

 
 
Posted at 2005-06-26 04:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



守護天使~樺~等待.... 於 2005-06-21 08:05 AM 發表:
唉..............我會等你嫁.......無論要要幾耐...我都會等...
等待...你終有一天會對我好... 就算有幾多風雨 我依然會陪住你.....
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-.-....今日變左落湯雞呀...
 
 
Posted at 2005-06-21 07:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]