今日起身返工了...都吾記得呀dore就要等埋我先有得開門!! 之後去人數...食左d野囉..哈-3-餓死!!!!之後就做野囉 返黎anson都返左黎喇...之後呀dore要去飲鈣奶茶-.- 轉個頭anson攪吾店...出錯單...有個煩客...有要換第2樣野=]* 我就做緊盤點囉...之後佢嗌我...我話咩都吾知叫佢打俾呀dore哈哈 之後呀dore叫佢俾我攪店佢....張錯單出錯左eps冇咩問題...埋數果時改返就得 之後個客換野就要俾返小小錢...我就要做多好多野...超鳩煩囉佢 之後,要買飯返黎食囉...都冇喇,....3個係咁玩囉.... 之後8點幾光仔黎左...叫我過去金禾搵佢...佢同佢個fd係果到 之後過到去...佢地右係飲緊酒我死都吾要日日係咁''酒'' 返到去見到峰峰同兩個女仔一齊wo....hee之後收工右見到鵬鵬黎等我囉 電話都冇打黎...光仔就冇理佢...之後返過去同佢講走...佢個fd就死都問 係咪唔俾面...之後叫埋鵬鵬黎...之後光仔個fd叫我打俾joey叫佢黎 joey同呀雨黎左-.-之後峰峰都黎埋攪到吾知點咁...坐左陣/// 我走...鵬鵬右走...joey都同我搭車走...我地走呀雨同峰峰都走... 跟住峰峰同鵬鵬陪我落去搭車...上車同joey果d係到玩///11點幾返到大埔 之後上左媽咪到...坐到12點返到屋企食野...打黎吾再講 我極到憎你囉吾該