KIN5500
暱稱: ★Mr Bread=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2009 年 3 月 14 日  星期六   晴天


2009-03-14 分類: 未分類

唉...星期4果打班籃...

對住2B..刀冇諗過會贏...

不過刀好既...起馬冇比人抄...

15:2.. - -凸

仲有6日就學界啦...

第1場對林漢光...

C grade 加油呀! !

之後星期5又要打FDLY...

到左星期6...

又要同傻仔恆去打TAC...

下個星期1定攰死...

由今日起下定決心練好D波...打好學界...

咩刀吾再諗...






訪客留言 (返回 KIN5500 的日誌)


iam1am 於 2009-04-01 07:47 AM 發表:
林bE番黎啦;)
Ut加油丫;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Tracy0420 於 2009-03-30 07:14 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



onlybaby 於 2009-03-28 01:44 PM 發表:
加油:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mly1996 於 2009-03-28 12:09 PM 發表:
比比Cm…要回嫁^.^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hing0V0 於 2009-03-25 10:05 PM 發表:
你又吾黎錯過哂.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Rainie_MamA 於 2009-03-25 07:17 PM 發表:
*C.m.=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Tracy0420 於 2009-03-25 06:14 PM 發表:
下次去我個blog記住留番個comment bo!!
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Tracy0420 於 2009-03-25 06:12 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KAMAN_B 於 2009-03-24 10:41 PM 發表:
cM`;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



russellmm 於 2009-03-21 09:18 AM 發表:
話唔諗就唔諗架咩
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最近訪客
最近沒有訪客
好友名單