|
|
2009 年 4 月 21 日 星期二  |
| 2009-04-21 |
分類: 未分類 |
好耐未打過qz啦...
之前吾想打..
UT成績出左啦..
唉...
吾好講啦...
依次D成績差到仆街...
下次刀系要早D準備考試...
後日去睇古巨基演唱會.. ^_^
正! !
又就泥學界...
今次我1定會奮身打...
1定5可以再輸! !
|
|
|
thxcomment;)^_____________^
|
|
|
iam1am 於 2009-04-25 09:21 PM 發表:
cm;]
|
|
|
sin122 於 2009-04-25 01:24 PM 發表:
好勁咩去睇古巨基,哼
|
|
|
iam1am 於 2009-04-24 09:29 PM 發表:
|
|
|