KIN5500
暱稱: ★Mr Bread=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2009 年 4 月 21 日  星期二   晴天


2009-04-21 分類: 未分類

好耐未打過qz啦...

之前吾想打..

UT成績出左啦..

唉...

吾好講啦...

依次D成績差到仆街...

下次刀系要早D準備考試...

後日去睇古巨基演唱會.. ^_^

正! !

又就泥學界...

今次我1定會奮身打...

1定5可以再輸! !






訪客留言 (返回 KIN5500 的日誌)


samanatha104 於 2009-04-26 02:20 PM 發表:
comment;)^o^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



samanatha104 於 2009-04-26 02:19 PM 發表:
thxcomment;)^_____________^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Man1222 於 2009-04-26 11:43 AM 發表:
咁正嫁,,有得去睇演唱會
學界+油丫!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



koey_a258 於 2009-04-25 10:37 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iam1am 於 2009-04-25 09:21 PM 發表:
cm;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



niki2520 於 2009-04-25 04:58 PM 發表:
俾心機啦!學界+油!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sin122 於 2009-04-25 01:24 PM 發表:
好勁咩去睇古巨基,哼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winky0414 於 2009-04-25 11:22 AM 發表:
後日去睇古巨基演唱會..
咁正*0*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yingXdddd 於 2009-04-24 11:44 PM 發表:
COMMENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iam1am 於 2009-04-24 09:29 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最近訪客
最近沒有訪客
好友名單