2011 年 3 月 7 日  星期一 
2011-03-07 01:49 AM


   

^3^今日出SHOW...

老婆隻懶豬一早起身一齊同我去牙XD (開心)

去到要掉低傻豬自己一個行TIM...真係對唔住牙><"我唔想嫁...

錫返>3< 

之後排完之後就同為食豬去左食PIZZA..哈哈:D  正牙:P

大大個的PIZZA呢^.^同傻豬坐係一邊食牙食牙....好多狗牙狗牙

為食豬食到成面都係:P

之後就真係上台去出SHOW了...

唔知老婆係下面睇我跳舞覺得好唔好睇呢...>/////<

有冇悶親呢...

出完就去左9龍灣行....

坐車時豬右訓了^^仲話攬住老公好訓到唔想落車>/////<

嘻嘻=] 我比你攬一世都得拉傻豬;)

之後就行牙行牙...我去邊都拖住你了=]*

跟住去左食M記*我吱老婆..哈哈(一吱就淋樓了:P)

真唯黎左...

食完我同豬佢就走先...

我送老婆仔走了>3<

次次都唔捨得嫁其實...只係冇講出黎同冇咩表現比你睇到係唔捨得....

之後就.....

老婆第一次主動叫我老公>/////<(好開心牙果時...傻左-3-)

唔知點解覺得真係好好聽牙果時你叫得>///////<勁中意=3=

可能係你第一次咁主動叫....真可愛(我覺得>3<)

 

今次係老婆一大部份全程出SHOW都跟住我=]

我知道你其實想跟好耐....之前次次都要你同YUKI果D一齊先得真係陰公豬><"

以後有咩SHOW有得比老婆跟去既我都叫臭豬你好冇^^

 

 

我愛你老婆豬  >//////////<

一世子都要你跟住我 =] 

只要你不厭倦我...我會給你每日的愛

U SMILE I SMILE :)

 



2011 年 1 月 27 日  星期四 
2011-01-27 05:54 PM


   

不開心就不開心...

如果你明白我的愛...

你話幾好...

到底係我傻定係我太緊你...

對你太在乎...沒什麼抱負

希望你不要再傷我...好好的愛下去...

因為他...呃我...值得?如果你覺得是...就請放開我...

衰人!

 



KINGYINCHENG
暱稱: 敬*KING
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客