^3^今日出SHOW...
老婆隻懶豬一早起身一齊同我去牙XD (開心
)
去到要掉低傻豬自己一個行TIM...真係對唔住牙><"我唔想嫁...
錫返>3< 
之後排完之後就同為食豬去左食PIZZA..哈哈:D 正牙:P
大大個的PIZZA呢^.^同傻豬坐係一邊食牙食牙....好多狗牙狗牙
為食豬食到成面都係:P
之後就真係上台去出SHOW了...
唔知老婆係下面睇我跳舞覺得好唔好睇呢...>/////<
有冇悶親呢...
出完就去左9龍灣行....
坐車時豬右訓了^^仲話攬住老公好訓到唔想落車>/////<
嘻嘻=] 我比你攬一世都得拉傻豬;)
之後就行牙行牙...我去邊都拖住你了=]*
跟住去左食M記*我吱老婆..哈哈(一吱就淋樓了:P)
真唯黎左...
食完我同豬佢就走先...
我送老婆仔走了>3<
次次都唔捨得嫁其實...只係冇講出黎同冇咩表現比你睇到係唔捨得....
之後就.....
老婆第一次主動叫我老公>/////<(好開心牙果時...傻左-3-)
唔知點解覺得真係好好聽牙果時你叫得>///////<勁中意=3=
可能係你第一次咁主動叫....真可愛(我覺得>3<)
今次係老婆一大部份全程出SHOW都跟住我=]
我知道你其實想跟好耐....之前次次都要你同YUKI果D一齊先得真係陰公豬><"
以後有咩SHOW有得比老婆跟去既我都叫臭豬你好冇^^
我愛你老婆豬
>//////////<
一世子都要你跟住我 =]
只要你不厭倦我...我會給你每日的愛
U SMILE I SMILE :)