今日番學= =,,又系肥LAM做班主任,,投訴>口<!!!數學堂,,個"面屎打.林"樣樣衰衰比狗追果個,,教到勁衰!!!!!平時公式勁簡單D,,就教到好詳細,,勁複雜D教到仲複雜,,又唔詳細!!!!!>口<又要投訴!!!!仲有,,升到中3都重要留校食飯!!!!!系我地果介開始中2中3都要番校食,,5公平!!!!!!!!!!!!!!!投訴aR!!!!!!!