傻乎乎 的我 傻乎乎 的日誌 =]
我爽故我在 ^__^
KIROBLOG
暱稱: 傑少
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
中秋節快樂~
大學週記
Good End
滿足的一個下就
一切尚算完成
文章分類
全部 (225)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 225
留言總數: 560
今日人氣: 16
累積人氣: 19305
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 1 日  星期五   晴天


5月 分類: 未分類

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

05-27

今日考電腦 份野ok 易la

仲文結左婚的碓係好a 放曬水 去到120分

真係想5合格都幾難a ^ ^

不過到下就...

真係好悶.....都5知番去做咩ga ....

不過旺旺真係5會扣我分嫁 wo haha  ^ w ^

到左放學...擔心ga事來了...

我今次盡力了....但係都係5字頭- -

最5可以繞恕就係連勾股都用錯= =

就咁冇左十分 = = ......

之後寫少個cos又冇左十幾分

我完蛋了

注定要瓜柴la

x  __ x 
 

過多幾日就生日lu

不過我諗今年都係就咁過嫁炸

仲要測英文

5知仲會有邊個會同我慶呢??????

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

05-23

又係星期六

好內冇打blog la

好似變左打週記tim .....

今個禮拜其實測一科

今天ga天氣正如我心情一樣

很down a ~~~

不過呢科都真係5少野嫁

係生係死都睇佢la

尋日我正做到四題

不過5知岩5岩

望佢5會死la

求神疵祐a ~~

得閒去剪埋個先

我平時做好事做咁多

應該今鋪都5會死掛

不過都凶多吉少 la

如果我說我真的做到

你會信ma??



_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
05 - 16

今日仲文終於做左老陳la

佢就好la ~ 

睇到佢地咁開心 真係有少少感動 tim

5知我幾時先比人搵到我做呢....

去完仲文個場

轉左去失敗屋企玩

有成十條友仔係一間屋到

好似開party 咁

失敗老豆今日生日wo

不過我發覺對打機d 野冇曬 feel .....

點解咁ga 明明好笑的 卻笑不出

但5知點解係5想笑戈時又係到狂笑

仲連加減數都做錯埋
                                                                                                                                                                                                                                          我發覺自己真係越來越中2你
 唉 ~ ~ ~   

                                                                                                                                                                                                                                                 心中一直很着緊你
今次5死得嫁 一死我真係要講goodbye la 
                                                                                                                                                                                                                                              你感覺到嗎?
用盡這幾天的時間
                                                                                                                                                                                                                                       不知道邊個聽日我地就5會再見lu
  一定要有7字頭 a !!!!!
                                                                                                                                                                                                                                     呢半個零月 能對你付出我就滿足la
5覺5覺又過左半個月
                                                                                                                                                                                                                                   haha e+街上好危險嫁 我5可以5睇住你嫁
真係好快 a .....
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

05 - 12

今曰512


四川地震一周年 la ~

一年之後又有豬流感
 

咁出年5知又有d 咩lu

點解呢幾年咁多野發生嫁 - -

我地幾時會有事呢?


又變番之前咁樣

咩都5想做 5想理

原來我一直做的事都太垃圾

先 E+變成咁 .....

 


                                                                                                                            

               不知是第幾晚夢見了你

 

 

但一夢醒 就不見了你

 

想不到為何連發夢也會夢見你

 

                           煩ar!!!                                                                                                                                                                                           

                                                                                                                        




 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

05-10


一個辛苦的車輪陣式測驗過左 lu

除左尋日戈科5知點

其他今次好似死得勁過上一次

睇怕今段d 成續真係.....

唉~~~~5想講la

尋日又調左位 lu

坐廿零曰姐

不過好掛住之前ga日子 a

聽日之後又係一段5知點ga日子 lu

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
05-03 

最後一日假 lu

post 下 歌先

 

  

 

不管晴天的時候
不管下雨的時候
不放開手到永久
我們要一起生活

幸福 少了妳在身邊不會完整

 

 

仲有日文版 好似好呢個好聽d

 



無論距離有多遠
這顆心都不會因此改變
知道我想說的話吧
我一直都在等著


give the love

 

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

05-01

終於到左最後一個月lu

呢個第三段真係過得好快

可能今段比較開心la haha

今段過左咁耐都未試過有一堂訓過教ga

不知點解日日都過得幾開心

望之後都可以咁 la 

以後點都要睇呢個月

呢個月5可以再輸

要努力d  挑機   haha


呢兩晚都過得好happy  ^0^~

尋晚成家出左去打邊爐

呢餐好有味道

可能係太耐冇出過去 la

今日又出左去買野

買左好多野....洗左成六百幾蚊 haha

話當禮物送比我wo ^ ___^

仲有三十日a

又一年lu

好快夠秤 la 嘿嘿~

 

5知仲要過幾耐先夠成熟
我的心仍然冇變
你會留一個住給我ma?

發表時間:2009-05-16 11:41 PM  [ 編輯日誌 ]





訪客留言 (返回 KIROBLOG 的日誌)


Nicolefong 於 2009-06-01 06:46 PM 發表:
我幫你慶祝啦"
姐系咁講"^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好好好....下年先 ......
Posted at 2009-06-01 10:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



JoY_paper 於 2009-05-31 02:32 PM 發表:
HEHE..
我係第一個同你講生日快樂的XD
開心嘛?!
祝你..
愈大愈令仔XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘩...夠曬感動la  ^^~
你都越大越索la
Posted at 2009-05-31 08:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nitro 於 2009-05-27 10:17 PM 發表:
不用這麼緊張,聽說電腦不計單位,呵呵。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我很放心 ...我不是說我電腦瓜得......仲有我電腦是不會瓜的.....
Posted at 2009-05-28 01:50 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ahki_l0ve 於 2009-05-27 09:57 PM 發表:
c0mm3Nt;`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



T_KaRy 於 2009-05-24 12:41 AM 發表:
` C0MM3NT'(;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Nicolefong 於 2009-05-21 03:07 PM 發表:
COMMENT"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Rita_clover 於 2009-05-20 06:15 PM 發表:
comment.'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Nicolefong 於 2009-05-19 07:51 PM 發表:
COMMENT"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chaco2 於 2009-05-17 02:28 PM 發表:
點解張仲文結婚你會去到ge?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實個個都去得嫁....
Posted at 2009-05-17 02:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



JoY_paper 於 2009-05-14 08:09 PM 發表:
嘻'嘻..總於解左喇..
等左你好耐喇!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯 嗯~~咁你要多d 黎 la ^^   ~~
Posted at 2009-05-14 11:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]