| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 26 日 星期一  |
| 輕鬆..... |
分類: 未分類 |
嘩 kaka
放左幾耐 玩足幾耐
真係好爽
玩到5想停tim
過埋呢個禮拜
一切將會停止
同志們 努力la ~~~~
|
| 發表時間:2009-10-26 06:10 PM [ 編輯日誌 ] |
|
|
L35 於 2009-10-26 10:06 PM 發表:
係時候回到現實lu... 無得再放lu...唉...加油吧x)
|
網主回覆
o.......是a !!! 冇得放la - -
Posted at 2009-10-26 10:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-10-26 10:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
chaco2 於 2009-10-26 08:56 PM 發表:
炒左化學同英文啦我
|
網主回覆
岩岩高一姐 努力 la ^^
Posted at 2009-10-26 09:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯 ~
Posted at 2009-10-26 08:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX~
Posted at 2009-10-26 08:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|