| «‹ October 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 12 月 18 日 星期五  |
| 到底要點?? |
分類: 未分類 |
咩都5諗
一定冇事的ma
希望係咁~~~
|
| 發表時間:2009-12-18 01:16 AM [ 編輯日誌 ] |
|
|
chaco2 於 2009-12-29 11:22 PM 發表:
咁我唔知想講咩呀ma 只好將我諗到ge嘢講出黎
|
網主回覆
-V- 服曬你~~~
Posted at 2009-12-30 02:50 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
chaco2 於 2009-12-25 05:13 PM 發表:
唔知
|
網主回覆
5知仲話係駱駝 = =
Posted at 2009-12-25 07:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
L35 於 2009-12-22 06:29 PM 發表:
無事ge~~~
|
|
|
chaco2 於 2009-12-20 01:15 PM 發表:
好似駱駝咁.. 以為自己唔諗就唔會發生咁..
|
網主回覆
= =||| 係我冇得簡 ~~5係我5去諗
就算諗黎都冇用~~~
喂 你知咩事咩~~~~????
Posted at 2009-12-20 03:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|