傻乎乎 的我 傻乎乎 的日誌 =]
我爽故我在 ^__^
KIROBLOG
暱稱: 傑少
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
中秋節快樂~
大學週記
Good End
滿足的一個下就
一切尚算完成
文章分類
全部 (225)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 225
留言總數: 560
今日人氣: 4
累積人氣: 19253
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 7 月 14 日  星期四   晴天


唉~ 左右做人難 分類: 未分類

雖然我好同惰你 ga 遭遇

我亦好理解你ga感受

不過 幫你又好似幫5到d 咩

唔幫你又話我無義氣

事實上我的確5多想幫

因為e+我的確無能力去幫

搵我未只會累瓜你  - -

唉~~ 總之一言難盡...............

我只想做一個平凡人

發表時間:2011-07-14 04:05 AM  [ 編輯日誌 ]





訪客留言 (返回 KIROBLOG 的日誌)


wanchonfai 於 2011-07-14 07:58 PM 發表:
做人ge野...話難唔難
話易唔易
就係睇自己點諗姐....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都無諗過咁多
正所謂 人在江湖 身不由己
江湖事 梗係江湖了
Posted at 2011-07-15 01:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]