有好多人同我講生日快樂牙..哈哈 好內冇見既MIZ POON同承, 有翹,俊俊,榮,旭,波波,高駿,薯薯,陶紅,2個班主任 MIZ IP[XDDD],小顯,譚+PO,老亨,盈,瑤,力奇,李蓉2 哈哈!!!多謝...7點幾去左同翹,10V,俊俊,榮,波波,旭 打火LOR..*HAPI 哈哈 BT俊俊..吾知做咩事..10V又系= = BT 好HAPI*