今日同翹 番sch"..番到去好快就打鐘.. 第1堂i.t.. 同小顯傾計*..去左食早... 之後週會..同力奇,小顯,yb*勁玩,, XDDD EPA 悶死!.. ART..好好玩*..LUNCH同翹,小顯,YB.. 之後ENG.. 好無聊!..中文 好好笑..死白痴! AFTER同YB去左YING FUNG睇...冇既= =".. 之後就走LU.. ..