| |
|
|
|
|
2005 年 11 月 12 日 星期六 【晴天】 |
|
|
| 2工 [媽媽] |
|
今日1早7點起身*..搞下野...8點就出門口
同BEE去左M記食早..之後就番左SCH做 [2工]*
系SCH聽左輪野..就去左大興...勁驚*
去左吾知邊到...勁臭-口-"....[ 媽媽 ].... = V ="
佢地個個都呃手TIM= ="...劉達理同學,你好串啵! = =
完左之後就同YAYA,PO,亨,BEE去左M記"
後尾同YAYA,PO分開左... 我地食完..走....
之後出左去.. 好搞野@@.. E+系佢地屋K丫!...
冇乜點訓過 - V -" |
|
|
文章分類: 未分類
|
|
|
|
| «‹ March 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
|
|
|