今日同翹番..差小小遲到..好彩姐!..... 之後早會..欣健著得好怪丫! -口-.. 中屎..吾算悶啦* 嗯 普通話..做講稿.. 中文X2 ..好好玩..XDDDDD超好笑[昌仔有愛之病] LUNCH同YAYA,YB* EAT..MATHS 欣健咁好人既@@? 之後ENG.. 賤格! 去死啦你地..1句SORRY就大哂丫? 你地殺左人講句SORRY丫笨,,丫沈* 你好衰LOR!| 吾會原諒你地丫!