KISON : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 

2005 年 11 月 27 日  星期日 【晴天】
  星期日...

今日9點幾..波波打黎嘈醒左我-口-!..
之後本身諗住番..BT又要去YF拎番部野..覺得好煩
就吾番啦..之後就訓....訓到10點幾醒左,食野
11點幾出門口..去YF拎番部野!..之後番SCH..
番到去..佢地完左"  之後同翹仔再約俊仔食野!..XDD
食完去影印野..之後番SCH,,又出去了!  KIN老C教我MATHS
之後5點番到SCH..之後就同翹仔走"  去YF睇野..吾知買吾買= ="
又見到佢地!  無奈..THEN..番屋K...搞筆..
P.S:  無奈LOR..   D人好明顯玩野LOR...超黑人憎WO!


文章分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 KISON 的日誌)


wing 於 2005-11-27 07:31 PM 發表:
點解會係周麗淇既@@
幾靚wo個日記
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系咩@@?
Posted at 2005-11-28 08:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





個 人 資 料


暱稱: 奇仔
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« December 2019 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
日 誌 分 類
全部 (13)
最 新 五 個 留 言
最近三個月尚無任何留言
RSS Feed