今日9點幾..波波打黎嘈醒左我-口-!..
之後本身諗住番..BT又要去YF拎番部野..覺得好煩
就吾番啦..之後就訓....訓到10點幾醒左,食野
11點幾出門口..去YF拎番部野!..之後番SCH..
番到去..佢地完左" 之後同翹仔再約俊仔食野!..XDD
食完去影印野..之後番SCH,,又出去了! KIN老C教我MATHS
之後5點番到SCH..之後就同翹仔走" 去YF睇野..吾知買吾買= ="
又見到佢地! 無奈..THEN..番屋K...搞筆..
P.S: 無奈LOR.. D人好明顯玩野LOR...超黑人憎WO!
文章分類: 未分類








