KISON : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 

2005 年 11 月 28 日  星期一 【晴天】
  -口-"

今日食早..同翹,波波,俊俊.榮...去左椰記= v ="
之後去左m記幫旭買野..   系到研究凸[笠]  -口-..
番學校..  俊俊喊lOR   = ="又吾知做咩事...  佢個病又黎
之後吾想溫書...冇溫到丫!考epa  吾識lor...
maths  麻麻地..   考考下"  收左2個sms..     =0="
之後去YF寶習    ..番屋K.......


文章分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 KISON 的日誌)


*BEEBEE *U* 於 2005-11-29 01:04 AM 發表:
你今日有無誠實豆沙包AR ..? XDD"
 
我1睇到多啦A夢果陣就諗到NA`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈"  我雪芳旦糕咋xDDDDDD
我都系丫!  超好笑..
Posted at 2005-11-29 08:51 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





個 人 資 料


暱稱: 奇仔
性別: 女
國家: 香港
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日 誌 分 類
全部 (13)
最 新 五 個 留 言
最近三個月尚無任何留言
RSS Feed