今日同翹仔食早.. 好早就番到學校 xDDDD! 之後就溫書.. 好眼訓,所以就冇溫書... =口= 打比小顯.. 冇幾內,佢就番左啦 ^^ 之後佢又走左tim T^T".. 好悶!... THEN KAT3,渭,MEILING,歷奇佢地黎左"! 好野 之後考試.. 吹水了!.. 之後溫中文".. 考完番屋K.. ...完左!