民哥同彥姐 3年抱2啦! xDDDD
今日10點出門口,番sch..10:35出發,早1分鐘到大興
比周老c點了!.. 之後發現佢有白內障..-口-" xd"
差吾多12點就完左.. 77分,好野! 慶祝1番..哈!
sorry!波波..累你等左咁內[仲要罵錯波波tim..]..
之後上車" 好快就到左深水步啦!..彥姐好幸福丫
then影相..彥姐好令女xDDDD..完左之後去左MK
有我,翹,波波,YUK,WING,俊"..去左食野
之後食ICE-CREAM..食完左各有各閃..好無奈"...唉!算吧
好快又番到屋K,好眼訓TIM @@.. 今晚打邊爐廿..好野!..
文章分類: 未分類








