今日二月三日! 倒數7日放假!
今日好好彩ar=v= phy唔洗present. 劃則咩都冇帶又過到關>"<~
二月六日新馬路噴水池三點四十分左右就係慈幼中學銀樂隊, IS WIND BAND , 出show ge時間la~ 有意前往者唔好遲到ar~
聽日測中文... 後日測phy chem= = 我越黎越想轉番去文組la..