H.C. KIT ~" 沈醉音樂
NVR GIVE UP LEARNING~
KITHOI
暱稱: 小_傑
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-01-31
Music Demo 卡啦OK 決...
持續辛苦中...
感動與偏見
如虛如幻
文章分類
全部 (70)
小說 (2)
未分類 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 260
今日人氣: 3
累積人氣: 5047
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 22 日  星期一   晴天


hk 之旅... 分類: 未分類

約好左8:30響關口等... 點知8:15先起身... 即刻趕過去na... 點知我係最早個個lo= = 不過都係得兩個... 結果搞到9:30 先去威記買飛...

許冠傑黎開演唱會ar... 我話佢係我遠房親戚你信唔信ar? 我就唔信la...

之後買左11:00am去同11:30pm 番黎  之後  就去左starbucks 買早餐... 有人請好開心ar... 就叫左一杯tall iced capp. 同三文治... 之後加多一個野食同tall mocha... 150蚊... 飲茶都得la-口-

食完即刻趕去登船... 岩岩好...  好耐冇去過香港... 第一次搭cotaijet... 第一次響氹仔上船... 第一次響候船室上網- -

上到船望海望成粒鐘= =... 到左之後... 唔知去邊好... so 係咁行... 去左sogo... time square... 海港城... 中港城...  淨係行... (排名不分先後... 因為我淨係記得去過... 唔記得幾時...)2點幾去左無印... 血拼了一番... 267.5蚊= =   6點到tom lee 睇野... 本身想去一個地方買band 譜 不過關左...

去到個到6點半都未到... 聽聞7點先關...

so 去番tom lee 睇... band 譜真係好少好少... 買左兩本tp.書同tuner 之後走了...

之後又行上邊講左個d野... 行到10點番到去上環搭船番黎了...

p.s. 去香港不過唔記得帶錢=口= 結果係用住人地個d先= =






訪客留言 (返回 KITHOI 的日誌)


Long0302 於 2010-02-23 12:21 AM 發表:
` Comm3nT" =]
` 我復活節又過去la...=.='
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Roy_Wai15 於 2010-02-22 08:21 PM 發表:
c[]mm3n十
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Lawliet_hong 於 2010-02-22 02:48 PM 發表:
最衰今次個優惠5岩時間-.-,如果5係我都會去一次xD,
E個年假,我成個澳門行曬禁濟= ="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有一百蚊來回的說...  做咩唔去,,
Posted at 2010-02-22 03:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



donaldmacau 於 2010-02-22 12:56 PM 發表:
你去HK咁悶GA,,,CHI戈同佢地去超好玩的說~>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

CHI 戈..?
Posted at 2010-02-22 03:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Chim_Chim 於 2010-02-22 02:11 AM 發表:
搵日一齊去Hk 玩la ~ 不過記得帶錢 Bo ~ >.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

只要你識路...
Posted at 2010-02-22 02:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]