H.C. KIT ~" 沈醉音樂
NVR GIVE UP LEARNING~
KITHOI
暱稱: 小_傑
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
2011-01-31
Music Demo 卡啦OK 決...
持續辛苦中...
感動與偏見
如虛如幻
文章分類
全部 (70)
小說 (2)
未分類 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 260
今日人氣: 1
累積人氣: 5043
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 7 日  星期日   晴天


o賣吉... 分類: 未分類

考試... 其中一件世上最麻煩ge事... 他媽的!!!!!!!  i hate that damn exam!!!!!!!!






訪客留言 (返回 KITHOI 的日誌)


Roy_Wai15 於 2010-03-08 08:23 PM 發表:
其實都未至於要講x口既姐.....
------------------------------------
一齊努力>_
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



puppychichao 於 2010-03-08 06:42 PM 發表:
加油呀!! 支持你!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝子宙=v=
Posted at 2010-03-08 08:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



candyieong 於 2010-03-07 09:53 PM 發表:
+油la ~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯!
Posted at 2010-03-08 12:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



NicoleBabi 於 2010-03-07 09:50 PM 發表:
考試有時都幾好''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇咩野溫ma好lo-3-...
Posted at 2010-03-08 12:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



changus 於 2010-03-07 09:00 PM 發表:
唔係丫,考試好似放假咁得閒喎,猶其是入左理組,考試都冇咩背=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

總之就係麻煩la >_<
Posted at 2010-03-07 09:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



steven_fok 於 2010-03-07 08:10 PM 發表:
>.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

>_<
Posted at 2010-03-07 09:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]