| KITKIT1 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2009 年 6 月 1 日 星期一  |
| 2009-06-01 |
分類: 未分類 |
再見了......
2x歲......
|
|
|
你今天生日嗎?? 生日快樂~ =]
不要那麼哀愁.. 請要常常喜樂喔!!
|
網主回覆
係呀....我係6月2日生日架.....
嗚嗚.....又大一歲了.....老啦....
謝謝你的鼓勵!!!
我會因主大大喜樂啦.... Posted at 2009-06-04 05:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
|