今日9:30先起身,唉!!!無去靈修team真係唔開心!!!!之後去咗自修室溫書!!!
哇!!!好驚..................................發生咩事呢!我噤錯咗警鍾!!!好彩佢都冇響
驚.....................好驚....................勁驚..........................超驚