今日經歷咗一樣嘢..............神係有預備
原本無諗過去區祈禱會..........之後無端端就去咗啦
聽到桂嫻姐姐講到主係我地身上的託付
原本一個人清楚主在身上的託付能夠影響很大
覺得主開透咗我心靈眼睛
清楚咗好多託付的真理
知道咗好多b/s為了主的託付付出的
專心的b/s為主所擺上
b/s去開展所面對的難處
我終於忍唔住...........嗚嗚
好耐都無試過咁渴望,咁專心,咁有需要
主啊,,,,, 感謝你使我能夠完成神的心意
<我在這裡,請差遣我>