KIspinklove
暱稱: 小3
性別: 女
國家: 中國內地
地區: 其他地區
« June 2020 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-02
2007-03-31
2007-03-30
2007-03-28
2007-03-23
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
my photo
屍人日記
特別篇(博客)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 0
今日人氣: 0
累積人氣: 649
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

                                                  櫻花!     小3最喜歡了..

                                       約定..為小3永遠綻放/



幸运草!!

 

 

 


 

                                              我.小彤.香香.yellow.!無意中系一間飾品店鋪

                              到聽到老板娘話..買佢哋噶嘢有幸運草送!!.隻要

                              戴上前許愿..等到佢自然斷落為止..愿望就實現啦!

                              好浪漫呵?!//但系呢..佢哋指定噶商品太貴..又睇

                              5巖..咁我哋就直接選擇買!!.小彤揀咗條5顏6色噶.

                              聽講話系代表平安.快樂嚄!.而香都系有買到呢條..

                              至于其他就5系好清楚嘞!..yellow呢?!當然都買咗.

                              更5少得愛情噶!.哈哈..我呢?!兩條事業.一條..愛情

                              囖!...許咗愿啦!不過未戴上手..得yellow戴咗咋..

                              其實呢..我知5可以單純相信呢d嘢眞系可以令自己

                              愿望成眞噶..但系作為一個女仔..已經得到心靈上噶

                              安慰啦嘛!!.


刊登時間:2007-03-05 08:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


                                                  櫻花!     小3最喜歡了..

                                       約定..為小3永遠綻放/



摧残生命! 罪无可恕..

 

 

 


 

       尓們是一班摧殘小生命的醫生!.尓們枉作人..既然開得寵物醫院就要負責!!..寵物主人希望噶系為寵物而開噶醫院..5系為錢而開噶醫院!!!...乜都攞錢衡量..咁憑乜要人信服姐??!...老豆為我勞氣...同寵物醫院吵!!..為咗我心愛噶小寵...但系醫院連錢都5敢收啦..無把握....咁容易就話有危險.....咁尓開間嘢做咩姐?!....上帝..如果尓聽到我講嘢....尓可5可以...5好咁輕易帶走小生命...佢5系垃圾...佢系我家人!!!..咁多狗之中..我選擇佢....證明咗佢命不該絕...終于有幸福日子過...有人錫佢..有人中意佢!!...."愛心"呢個詞語5系就咁黎噶咩?!!既然有本事幫尓哋間醫院起名為愛心寵物醫院....咁點解無本事用心去醫....?

 


 

 

 

 

 

 

刊登時間:2007-03-04 02:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


                                                  櫻花!     小3最喜歡了..

                                       約定..為小3永遠綻放/



離譜的一天!

 

           早早起身同吖香&葉璐..仲有傻到走錯M記噶小彤(5敢同佢行埋一齊呀!可惡..身材太好孓!)去逛街..買完嘢..再食完嘢..我哋就齊齊決定去歌哥啦..咁巖又系樓下撞到吳梓朗佢哋..咁米一齊去囖!!.上到去..爭mic噶爭mic..掟嘢噶掟嘢..打交噶打交..訓覚噶訓覚..哈!簡直一片混亂!!我?!.傾計囖米..中途小宜黎咗搵我!.我就一直同佢系咁傾啦...難得難得唱少咁多!!..佢哋果片混亂噶世界我可不想介入.就咁..玩玩玩到4點幾就各自散場啦..著住個死人高諍鞋..佢同我壞諍..唉!.操尓的..怎么這樣對我..仲陪埋小宜買埋mp3就搭車走人啦!..佢竟然同我無空車..信5信我搶咗尓部車吖拿!!..豈有此理..又要行番去轉地鐵去長壽路轉的士..好彩小宜陪住我打的..5系我眞系會趴系條街到!..離曬譜...哼!

 

 

刊登時間:2007-03-03 08:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


                                                  櫻花!     小3最喜歡了..

                                       約定..為小3永遠綻放/



煩惱滾蛋吧..

 

              上帝..

     讓它停止吧..

任何男人與小3沒有關系!

   小3.想過簡單生活..

              煩惱..

    讓它滾蛋吧!.      

刊登時間:2007-03-02 10:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


                                                  櫻花!     小3最喜歡了..

                                       約定..為小3永遠綻放/



新学期嚄.!girls..依然咔哇依呢!!哈哈...

      哇哇.!!班girls.好可愛呢...

      點都要我表揚一下伽嚄!!.

      看我家人吧...

      個個都吵住keep fit...

      我baba就厲害啦!..系咁講佢減咗廿幾斤..

      mama呢?!!!...都瘦咗...

      我?!唉..費事講....

      新學期la..我依然無咩期望!!..

      隻系想早早升上高中過番自己想過噶生活嘞..

      仲有仲有..今年愿望系..日本卡通編劇組仲會齣更多更多卡通片!!哈哈..

 

------------好消息------------

   小3噶祈禱沒有白費.!

   小biby.精神終于好好多!

   雖然仲需要一d錢..

   但系為咗佢...

   無所謂噶!!...

  愿..小b早日回家!

刊登時間:2007-02-27 03:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]